DANI 1073 | 01.11.2019.

Saša Rukavina

Piše: Saša Rukavina

Neisklesano tijelo

moderna vremena

Zanimljivi marketing

Neisklesano tijelo

Model za spomenik na splitskim Bačvicama bila je Mirna Matić, Siščanka koja je na fotonatječaju pobijedila stotine sudionica i sudionika. Oni su, na poziv reklamne agencije Imago Ogilvy, pokazali kako se, prenosi portal mediamarketing, “nosi opušteno i kako se svako može dobro osjećati u svojoj koži”. Ideja je to reklamne kampanje za splitski sok Pipi, a rezultat je spomenik neisklesanom tijelu. Čisto kao podsjećanje da nismo svi savršenih, utegnutih i besprijekornih tijela. Elem, evo osnovnih podataka o kreativcima koje je prenio mediamarketing. Agencija je Imago Ogilvy, kreativni i art-direktor Darko Bosnar, copywriteri Barbara Sabo, Josip Listeš, Ana Burazer, dizajner/art-direktori Marko Gereci, Saša Perić, za strategiju zaduženi Dina Dretvić, Nela Fegić-Moguljak, voditelji projekta Željka Perković, Ivana Besak, priprema Nikola Janjić, Lana Kessler, digitalna agencija DRAP Tvrtko Kračun, Željko Glavor, Hrvoje Hrvatin, Nikola Grdanjski, Stipe Mihaljević, Mario Semeš, Barbara Galović, ilustrator Vedran Klemens..
PRIJAVA ŽELIM SE PRETPLATITI

Članak za pretplatnike

Da biste mogli čitati ostatak članka i dobiti mogućnost online čitanja arhive BH Dana od 800+ brojeva, potrebno je da se pretplatite.