DANI 1072 | 01.10.2019.

Saša Rukavina

Piše: Saša Rukavina

Novo lice VW-a

moderna vremena

Rebrending pripremljen za samo devet mjeseci

Novo lice VW-a

Volkswagen je na sajmu u Frankfurtu predstavio i novi logotip te vizuelni identitet osmišljen u samoj kompaniji.
“Stvorili smo novo holističko globalno iskustvo brenda na svim kanalima i svim dodirnim tačkama. Kao opšti princip, cilj u budućnosti neće biti prikazivanje savršenog oglašavanja. U našim predstavljanjima želimo postati ljudskiji i živahniji, u većoj mjeri usvojiti perspektivu kupca i pričati autentične priče”, prenosi bh. portal mediamarketing riječi direktora VW-ovog marketinga Jochena Sengpiehla.
Redizajn je rađen devet mjeseci, simbol i zaštitni znak su mu novi logotip. Moderniji, jasniji i jednostavniji, logo je sveden na osnovne elemente.
PRIJAVA ŽELIM SE PRETPLATITI

Članak za pretplatnike

Da biste mogli čitati ostatak članka i dobiti mogućnost online čitanja arhive BH Dana od 800+ brojeva, potrebno je da se pretplatite.