DANI 1070 | 01.08.2019.

prof. dr Mile Sadžak

Piše: prof. dr Mile Sadžak

Pink Floyd menadžment

teorija i praksa

Nije sve onako kako izgleda ili nije sve samo ono što se vidi

Pink Floyd menadžment

Pristup banda, anonimnost u prezentiranju članova i masivnost u prezentiranju stvaralaštva, poklopio se sa logističko/tehničkim menadžmentom, tihim, ali sveprisutnim i efikasnim, što zapravo predstavlja kvintesenciju nevidljivog, ali prisutnog, učinkovitog i kvalitetnog menadžmenta, koji omogućava vrhunska svjetska postignuća

Sve stvari su teške prije nego što postanu lake.
Engleska poslovica

Samo pominjanje jednog od najpoznatijih svjetskih rock bandova Pink Floyda, budi kod čitaoca razne asocijacije. Pored muzike koju su stvarali i koju su na turnejama svirali diljem svijeta, mene je uvijek impresionirala i na neki način intrigirala njihova želja da iako djeluju u svijetu show businessa, gdje je neobično važno biti i vizuelno prisutan, budu anonimni, odnosno da se ne pokazuju u javnosti naravno, koliko je to moguće.
Kada se malo promisli o takvom postupanju članova Pink Floyda, može se naći logično objašnjenje za takav pristup. Naime, članovi Floyda su sebe doživljavali kao ljude koji kreiraju muziku, odnosno, audioumjetnost i smatrali da je sve što nije njihova (kvalitetna) muzika, u kontekstu njihovog rada suvišno ili čak i nepotrebno.

Uloga logistike

Naravno, inzistiranje na maksimalno mogućoj anonimnosti članova grupe bilo je ostvarivo jer je sam band postigao svjetski uspjeh svojom muzikom, pa mu je na neki način i bilo dozvoljeno odstupanje od mainstreama, odnosno standarnog ponašanja rock muzičara. Dakle, članovi Floyda su se svojim radom i dijelima izborili za unikatan i u izvjesnoj mjeri povlašten status, koji je kod nekih njihovih obožavatelja dobijao božanska obilježja.
PRIJAVA ŽELIM SE PRETPLATITI

Članak za pretplatnike

Da biste mogli čitati ostatak članka i dobiti mogućnost online čitanja arhive BH Dana od 800+ brojeva, potrebno je da se pretplatite.