DANI 1069 | 01.07.2019.

Saša Rukavina

Piše: Saša Rukavina

Plaćati kesom? Zašto ne?

moderna vremena

Cardbeast u saradnji sa Grey Moscow, Bruketa&Žinić&Grey i Mastercardom

Plaćati kesom? Zašto ne?

Cardbeast je nedavno razvio prototip PayBag, kolekciju torbi koje korisnicima omogućavaju brže plaćanje, dok istovremeno brinu o prirodi. U torbe su ugrađeni Mastercard beskontaktni čipovi kako bi se plaćanje moglo obaviti bez izvlačenja novčanika ili pametnog telefona. Projekt je, prenosi portal Media marketing, s Cardbeastom razvila agencija Grey Moscow u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey i Mastercardom. Unatoč jačanju eko-svijesti, promjene u ponašanju potrošača su spore. Primjerice, samo pet posto kupaca namjerno bira vrećice za višekratnu upotrebu, dok ih 64,7 posto dnevno i dalje uzima jednokratne. Istraživanja pokazuju da je glavna prepreka proturječje između održivosti i jednostavnosti. Drugim riječima, održivo ponašanje ograničava ugodnost, estetiku, lakoću i brzinu.
PRIJAVA ŽELIM SE PRETPLATITI

Članak za pretplatnike

Da biste mogli čitati ostatak članka i dobiti mogućnost online čitanja arhive BH Dana od 800+ brojeva, potrebno je da se pretplatite.