DANI 1069 | 01.07.2019.

Saša Rukavina

Piše: Saša Rukavina

BIZNIS VIJESTI

Euro, olimpijade i izbori u SAD-u

Dentsu, prva globalna grupacija za marketinške usluge stvorena za digitalnu ekonomiju, izradila je izvješće o ulaganjima u oglašavanje za 2019. i 2020. godinu. Svjetlije tačke su, prenosi portal Media marketing, na horizontu: 2020. je godina velikih događaja - Europsko prvenstvo u nogometu, Olimpijske i Paraolimpijske igre u Tokiju, te američki predsjednički izbori. Digitalna tehnologija je i dalje glavni pokretač rasta, predviđa se da će globalno porasti za 11,5 odsto 2019., što iznosi 249,7 milijardi dolara, te za 11 odsto 2020.
PRIJAVA ŽELIM SE PRETPLATITI

Članak za pretplatnike

Da biste mogli čitati ostatak članka i dobiti mogućnost online čitanja arhive BH Dana od 800+ brojeva, potrebno je da se pretplatite.