Rada Trajković
DANI 1068 | 01.06.2019.

moderna vremena
Lacoste krenuo u novu kampanju
Life is a Beautiful Sport
Nakon što je kampanjom Timeless proslavio 85. godišnjicu podsjećanjem na bezvremensku eleganciju, francuski Lacoste lansirao je novu kampanju Crocodile Inside, osmišljenu u kreativnoj radionici agencije BETC, sa sloganom Life is a Beautiful Sport. Za kampanju je ključan novi spot koji se, kao i u prethodne dvije Lacoste produkcije, vrti oko jednog para, ali je ovaj put ljubavna priča manje idealizirana i romantizirana. Intenzitetu i emocijama spota, piše portal Media marketing, uvelike doprinosi i izbor muzičke podloge L’Hymne à l’amour Edith Piaf. Komplementaran spotu je i novi vizuelni stil Lacoste sa tri portreta, koja je snimio Oliver Hadlee Pearch. Među modelima se našao i srbijanski teniser Novak Đoković, koji je ambasador ovog brenda od 2017. Kampanja je lansirana širom svijeta 19.
PRIJAVA
ŽELIM SE PRETPLATITI
Članak za pretplatnike
Da biste mogli čitati ostatak članka i dobiti mogućnost online čitanja arhive BH Dana od 800+ brojeva, potrebno je da se pretplatite.

SADRŽAJ
DANI 1068 | 01.06.2019.
-
-
Za smirivanje tenzija, ako se želi, potreban je reset
Od samita do samita nigdje ‘ladovine nema
-
Sjeverna Makedonija dobila prvog predsjednika
Pendarovski, druga šansa za Zaeva?
-
Dossier: Hronologija slučaja Kosovo
Od Gazimestana do Pariza
-
Na šta je tačno mislio Božo Ljubić
Koliko je stvarno HNS veći od Vlade
-
Dossier: Paraistina o paradržavi živi
I za paradržavu treba više od boćarske lige
-
O vlasti po mostarskom nevremenu
Kome je još do rada, živjela blokada!
-
Lijevo, desno, nigdje moga mjesta
Car je go, slučajni prolazniče