DANI 1068 | 01.06.2019.

Saša Rukavina

Piše: Saša Rukavina

Life is a Beautiful Sport

moderna vremena

Lacoste krenuo u novu kampanju

Life is a Beautiful Sport

Nakon što je kampanjom Timeless proslavio 85. godišnjicu podsjećanjem na bezvremensku eleganciju, francuski Lacoste lansirao je novu kampanju Crocodile Inside, osmišljenu u kreativnoj radionici agencije BETC, sa sloganom Life is a Beautiful Sport. Za kampanju je ključan novi spot koji se, kao i u prethodne dvije Lacoste produkcije, vrti oko jednog para, ali je ovaj put ljubavna priča manje idealizirana i romantizirana. Intenzitetu i emocijama spota, piše portal Media marketing, uvelike doprinosi i izbor muzičke podloge L’Hymne à l’amour Edith Piaf. Komplementaran spotu je i novi vizuelni stil Lacoste sa tri portreta, koja je snimio Oliver Hadlee Pearch. Među modelima se našao i srbijanski teniser Novak Đoković, koji je ambasador ovog brenda od 2017. Kampanja je lansirana širom svijeta 19.
PRIJAVA ŽELIM SE PRETPLATITI

Članak za pretplatnike

Da biste mogli čitati ostatak članka i dobiti mogućnost online čitanja arhive BH Dana od 800+ brojeva, potrebno je da se pretplatite.