DANI 1067 | 01.05.2019.

Saša Rukavina

Piše: Saša Rukavina

Trčati kreativno

moderna vremena

Nova kampanja za Adidasov redizajn

Trčati kreativno

Amsterdamska agencija TBWANeboko, kreativni partner za Adidas Running, lansirala je, javlja portal Media marketing, globalnu, integriranu kampanju za nove, redizajnirane patike Ultraboost 19.
“Prvi potpuni redizajn Ultraboosta inspiriran je i stvoren za novu eru trčanja”, kažu iz agencije, dodajući da su ove patike namijenjene “za trčanje koje je kreativnije, društvenije i otvorenije nego ikada prije”.
TBWANebokova kampanja, navodi ovaj portal, “predstavlja i autentičnu kulturu Adidasove globalne zajednice trkača”. Obuhvata čitav vizualni jezik, animacije za online, štampu, maloprodaju, društvene sadržaje, TV spot koji nudi “nefiltrirani uvid u živote pravih trkača unutar Adidasove zajednice”.
Spot je sniman u New Yorku i prikazuje stvarne članove Adidas Runners zajednica iz New Yorka i Los Angelesa kako jednog vjetrovitog i kišnog vikenda trče kroz tri gradske četvrti. Holanđani su u realizaciji ponovo sarađivali s animatorima iz studija Golden Wolf, s kojim su radili i u kampanji za Ultraboost Parley 2018..
PRIJAVA ŽELIM SE PRETPLATITI

Članak za pretplatnike

Da biste mogli čitati ostatak članka i dobiti mogućnost online čitanja arhive BH Dana od 800+ brojeva, potrebno je da se pretplatite.