DANI 1066 | 01.04.2019.

Saša Rukavina

Piše: Saša Rukavina

CROmentatori ne umiju zašutjeti

moderna vremena

Svijet marketinga

CROmentatori ne umiju zašutjeti

U dinamičnom svijetu oglašavanja, odnosi između agencije i klijenta često funkcioniraju po principu pitchah, napravih, odoh, ali Čipi Čips i agencija Imago Ogilvy su se, podsjeća portal mediamarketing još 2015., zaljubili na prvom grickanju. U to vrijeme stvorena je “platforma 100 odsto hrvatskih krompira” pod nazivom CROmpiri, u sklopu koje su animirani ilustrirani krompiri bili stavljeni u tipične hrvatske situacije i stereotipe, što je kampanji, između ostalog, donijelo Grand Prix i zlatni Effie. Platforma CROmpiri sada je nadograđena vizualno i komunikacijski CROmentatorima, simpatičnim CROmpirima s dozom “hrvatskog sarkazma”. Oni više ne žive u hrvatskim stereotipima, već postaju aktivni komentatori ponašanja Hrvata, kao i različitih aktuelnih događanja.
“Ovakav reklamni spot, koji spaja animaciju i živu sliku, uvijek je zanimljiv za produkciju, ali predstavlja izrazito velik izazov. Zato smo kao partnera odabrali Spring Onion, jedan od najboljih regionalnih studija za animaciju.
PRIJAVA ŽELIM SE PRETPLATITI

Članak za pretplatnike

Da biste mogli čitati ostatak članka i dobiti mogućnost online čitanja arhive BH Dana od 800+ brojeva, potrebno je da se pretplatite.