DANI 1064 | 01.02.2019.

Saša Rukavina

Piše: Saša Rukavina

Reklame ni slučajno

moderna XI

Istraživanje Audience Projecta pokazalo

Reklame ni slučajno

Prema podacima iz istraživanja koje je proveo Audience Project, 57 odsto Netflixovih pretplatnika napustili bi tu platformu ako bi uvela oglase. Istraživanje je, prenosi portal Media marketing, provedeno u četvrtom kvartalu 2018. u Velikoj Britaniji, SAD-u, Skandinaviji i Njemačkoj, a sudjelovalo je 16.000 ispitanika.
Istraživanje je pokazalo da bi 42 odsto ispitanih uslugu otkazalo čak i ako bi Netflix nakon uvođenja oglasa snizio cijene.
“Naši rezultati ističu sve veću važnost ciljanja i relevantnosti u oglašavanju. Budući da potrošači imaju sve veći izbor da li će vidjeti oglase ili ne, emiteri i oglašivači moraju naporno raditi kako bi osigurali da kampanje unapređuju njihovo iskustvo gledanja, a ne umanjuju - a to sugerira da je potrebno izgraditi više opcija kod povezanih televizora kao sredstava koja će pomoći u prilagođavanju oglašavanja na granularnoj razini”, kaže Martyn Bentley, komercijalni direktor Audience Projecta za Veliku Britaniju.
PRIJAVA ŽELIM SE PRETPLATITI

Članak za pretplatnike

Da biste mogli čitati ostatak članka i dobiti mogućnost online čitanja arhive BH Dana od 800+ brojeva, potrebno je da se pretplatite.