DANI 1064 | 01.02.2019.

Saša Rukavina

Piše: Saša Rukavina

The Best a Man Can Get

moderna VII

Gillette je ipak mnoge naljutio

The Best a Man Can Get

Tvrtka Gillette našla se u nemalim problemima nakon što je plasirala novu reklamu, The Best a Man Can Get, koja podsjeća na brojne probleme koji se vežu uz muškarce 21. stoljeća. Dio muške populacije je bijesan pošto se u reklami kritiziraju seksizam, seksualno nasilje, pretjerani maskulinitet, vršnjačko nasilje. Poznata, 30 godina stara Gilletteova krilatica Najbolje što muškarac može dobiti pretvorena je, piše Jutarnji, u pitanje Je li ovo najbolje što muškarac može postati.
Gilletteova reklama prikazuje i isječke vezane za #MeToo, te slike muškaraca u filmovima koji prikazuju seksizam ili nasilje, a glas u offu govori “Bullying, MeToo pokret protiv seksualnog nasilja, toksični maskulinitet, je li to najbolje što muškarac može postati?”.
Brojni klijenti optužuju Gillette da je uskočio na vlak političke korektnosti koja za djela nekih krivi sve muškarce.
“Kako uništiti tvrtku u minutu i 48 sekundi” trenutno je najpopularniji komentar ispod reklame na YouTubeu, a neki od korisnika su još napisali i “Je li ovo specifično kreirano s idejom da nas uvrijedi ili?”, “Ovo nije reklama.
PRIJAVA ŽELIM SE PRETPLATITI

Članak za pretplatnike

Da biste mogli čitati ostatak članka i dobiti mogućnost online čitanja arhive BH Dana od 800+ brojeva, potrebno je da se pretplatite.